考慮一下造反的力量
可以視為悲傷的堅強轉化後的強壯版情緒
在某些情況下可以適當使用的
別搞到戰爭鬧人命好
Rihanna報警
後來還是用愛原諒
破壞的留在虛擬吧



黑色力量聽起來比較爽
like Thriller mj way
阿密特差一點
原住民還是沒黑人黑
怎麼說beyonce 還是先有了Sasha
what idea comes like always lately and alway the same
and neva fresh and better

第一次翻歌詞好玩
英文口語又模擬兩可
帶著暗示的詩意
沒有中文沒這麼確實肯定
憤怒搞破壞的口語中文真的好少
可能大陸人都用行動表示吧

台語比較適合
Lovin it!



I don't know who you think i am
你把我當成什麼了

He been gone since three thirty
Been coming home lately at three thirty
到3點半還在外頭
說要回來到現在

Im super cool
Ive been a fool
我超冷靜
一直裝傻

But now im hot
And baby you gon get it
不過我現在很火大
寶貝放馬過來吧

Now i aint tripping ha
I aint twisted ha
I aint demented ha
現在我不自以為
我不是喝醉呵
我可沒發瘋呵
好吧是有一點哈
Well just a lil bit ha

Im kicking ass
Im taking names
Im on flame
Dont come home babe
現在超快活
/
我怒火中燒
勸你別回來了吧


Im breaking dishes
Up in here
All night (uh-huh)
我正摔著盤子
在這
整晚

I ain't go stop until i see police lights (uh-huh)
I'm a fight a man tonight
I'm a fight a man tonight
I'm a fight a man
直到我看見警車的燈
不然我是不會停的
今晚是我跟一個男人戰爭

A man a man a m-a-n
A man a man a m-a-n
那男人
一個人


Im still waiting
我一直在等
從門口回來的東西
我正在殺時間
你知道
漂白你的衣服呀
在大火上烤烤棉花糖啦
Come through the door
Im killing time
You know bleaching your clothes
Im roasting marshmallows on the fire

And what im burning is your attire
還有
燒點別的
你的衣服

沒想過停下來
這是個考驗
Im getting restless
Im getting tested
I cant believe hes always out every night
沒想到他每晚都這樣

從沒節制
他在撒謊嗎
不知道
繼續找看周圍什麼可以被我砸

And never checks in
Is he cheating
Man i dont know
I'm looking 'round for something else to throw


Im breaking dishes
Up in here
All night (uh-huh)
我正摔著盤子
在這
整晚

I ain't go stop until i see police lights (uh-huh)
I'm a fight a man tonight
I'm a fight a man tonight
I'm a fight a man
直到我看見警車的燈
不然我是不會停的
今晚是我跟一個男人戰爭

A man a man a m-a-n
A man a man a m-a-n
那男人
一個人


I dont know who you think i am
But i really dont give a damn right now
我現在他媽的不在乎
你再不回來
An if you don't come
Imma huff and puff and
憤怒將會一發不可收拾

Blow this blow this oh

Blow this blow this
Imma blow this blow this oh
Blow this blow this
Imma blow this blow this (oh)
Blow this house house down
Dishes breaking dishes breaking dishes

我會破毀整個家
持續破壞
持續摧毀

Im breaking dishes
Up in here
All night (uh-huh)
我正摔著盤子
在這
整晚

I ain't go stop until i see police lights (uh-huh)
I'm a fight a man tonight
I'm a fight a man tonight
I'm a fight a man
直到我看見警車的燈
不然我是不會停的
今晚是我跟一個男人戰爭

A man a man a m-a-n
A man a man a m-a-n
那男人
一個人


A man a man a m-a-n
A man a man a m-a-n

Breaking breaking breaking
Dishes dishes dishes































arrow
arrow
    全站熱搜

    steadycalm 發表在 痞客邦 留言(5) 人氣()